اخبار>>اخبار عمومی
نماي داخلي واحدهاي مسکوني فازهاي 4و5

با نزدیک شدن به دهه مبارک فجر و آغاز واگذاری حدود 1200 واحد مسکونی از فازهای 4 و 5 مجتمع بزرگ آبشار و بنا به  درخواست مکرر اعضای محترم، مجموعه تصاویر زیر از فضای داخلی واحدهای مسکونی این مجموعه توسط روابط عمومی شرکت تهیه گردید.  تصاویر زیر فضاهای داخلی واحدهای 2 و 3 خوابه از بلوک های تیپ Eو G را نمایش می دهد. این واحدها که هم اکنون آماده تحویل به اعضا است، دارای امکاناتی از قبیل رادیاتور، سیستم اطفای حریق، شیرآلات بهداشتی ، کلیدهای روشنایی، سرویس های بهداشتی، کولر، کمدهای چوبی و...می باشند.

سالن پذیرایی

1.jpg

12.jpg

13.jpg

7.jpg

6.jpg

اتاق خواب ها

10.jpg

15.jpg

11.jpg

9.jpg

8.jpg

5.jpg

سرویس بهداشتی

17.jpg

16.jpg

اتاق کولر

14.jpg

2.jpg

3.jpg

21.jpg

آسانسورها

20.jpg

19.jpg

پارکینگ

18.jpg
۱۳۸۹/۱۰/۲۶
نظر شما درباره مطلب بالا

 
جمالی ۱۳۹۰/۸/۸
خیلی عالی است انشاء اله فاز6 هم به همین صورت است
شجاعی 3/3/90 ۱۳۹۰/۳/۳
با سلام لطفا اگر ممکن است کاشی وسرامیک های اشپزخانه وکف وسرویس هاوشیر الات را انجام ندهید وبگذاریدبه عهده خود مالکین تا هر کس به سلیقه خود عمل کندیا درموقع انجام کاراعلام کنیدکه هرکس مایل است خودش انجام دهد.برای جلوگیری ازهزینه های اضافه. درضمن کیفیت درب هاوکمد ها بسیار پایین است.لطفابیشتر سلیقه بخرج دهید.چون با توجه به تبلیغاتی که شما انجام میدهیددرمورد مجموعه کشوری/ متاسفانه کیفیت ساختمانها بسیار پایین است
عبد خدا ۱۳۹۰/۲/۹
بسیار متا سفم که تملق وچا پلوسی را پیشه خود سا خته اید وفقط انچه را که در این راستا وبنفع خودتان باشد رادرسا یت قرار مید هید واز واقعیتهامیگریزید.
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
e26 چه زمانی آماده می شود .
رضا ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
وقتی با این همه وقفه و 6 سال تاخیر در تحویل خانه ها انتظار پرداخت 18 الی 25 میلیون دیکر را از پرسنل دارند و با توجه به وضعیت ضعیف این پرسنل چگونه انتظار فراهم کردن این مبلغ سنگین را از پرسنل دارند؟
آواره بیابان ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
با تشکر از زحمات شما لطفا در انتخاب رنگ کاشی ها برای بلوک E3 رنگ بهتری انتخاب شود.آخه رنگ کاشی آبی سرامیک زرد.خداییش جور در میاد.
نمای ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
با سلام ضمن خسته نباشید نمای آسانسورهها از کی نظر گرفتید خیلی افتضاهه.
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۱/۹
سلام و خسته نباشید از نظر امکانات تمامی بلوکها مشابه هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه کمد در شیر آلات توالت فرنگی رادیاتور و .... مشابه هم دارن ؟؟؟؟/////یا توی عکس اینجوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۱/۷
salam,faghat khahesh darim ke emkanate lazem baraye zendegy mesle telefon.va....................ro har che zoodtar faraham konid.ma salhast ke mostajer bodim va hala mikhahim dar khaneye khod zendegy konim mamnooon
آواره ۱۳۸۹/۱۱/۷
از این افتضاح تر هم ممکنه؟؟؟؟ آبروی همه پیمانکاران رو هم بردین.
متین نسب ۱۳۸۹/۱۱/۷
سلام. میخواستم بگم تا دهه فجر فقط 5 روز مانده اما از زمانی که قرار بود خانه بما تحویل شود 6 سال و2ماه و7 روز گذشته. خسته نباشید.
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۱/۴
ضمن تشكر از زحمات دست اندر كاران لطفا هر چه زودتر نسبت به اعطاي وام مهر ، اقدام گردد. كارمندان توان پرداخت مبالغ اقساط اعلام شده را ندارند. لطفا در زيباسازي و رعايت استاندارها ، دقت و توجه بيشتري اعمال گردد.
مهمان ۱۳۸۹/۱۱/۴
لطفا حالا كه دارين كار مي كنيد و مردم هزينه مي دن، يه چيزي بسازيد خوب باشه نه اينكه بعد همه مجبور شن دوباره برن خرج اضافي بكنند تغيير بدن،مثلا موزائيك بكنند كفپوش بذارن ، يا دروپنجره كيفيت نداشته باشه
مهمان ۱۳۸۹/۱۱/۴
لطفا كمدهاي بيشتري براي اتاقها در نظر بگيريد. اگه جايي براي دكور ديواري (ويترين) در پذيرايي ، در نظر بگيريد. با تشكر
یه نفر ۱۳۸۹/۱۱/۳
تر خدا خواهش میکم اعلام کنید فاز 6 را کی تحویل میدن ؟؟
ه-پ ۱۳۸۹/۱۱/۳
!!!!!!!!!!!??????????? E32
علی ۱۳۸۹/۱۱/۲
چرا هنوز بلوک e32کامل نشده؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کی تحویل میدین خسته شدیم از این همه بدبختی و اجاره نشینی
امید ۱۳۸۹/۱۱/۱
1 سوال اساسی دارم : E32 تا امروز که اول بهمن شده هنوز پله هاش کار نشدن > کفپوش سالن هنوز کار نشده پارکینگ هنوز آجر نما نشده و همه این کارها قراره تا 20 روزه دیگه انجام بشه ! به نظر شما این کار ممکنه ؟ تازه جالب اینکه حدود 17000000 تومان هم بدهی اعلام کردند روی این واحدها ! ما که چند سال صبر کردیم 20 روزه دیگه هم صبر میکنیم ببینیم حرفشون حرفه یا فقط پول ها را میخواستن ؟
ر.غ!!! ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
خواهش میکنم که در زیبا سازی اپارتمانها در فاز 6 خیلی خیلی بیشتر دقت کنید ودر انتخاب اسانسورها به خصوص درب و رنگ اسانسورها سلیقه خرج کنید!!!!!!!!!!!!!!! ( سپاسگذارم)
محمود - م از کرمان ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
از فاز 6 چه خبر تحویل آنها کی هست ؟چقدر دیگه باید پول داد؟
مهدي باقرپور ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
فضاي سالن خيلي خوب است . به نظر ميرسد آشپزخانه کمي کوچک است . ولي کف اتاقها موزائيک بود که به نظر من عيب است چون ديگه کسي موزاييک استفاده نميکنه و فقط سراميک کار ميشه .
یادگاری اکبرا ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
دستتون درد نکنه شرایط دریا فت قسطهای شما طوری است که توان پرداختش را ندارم.اگر از طریق وام بانکی دریافت میکردید نتیجه صبر خودم را میدیدم.
ر.آ ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
بسيار عالي.خسته نباشيد
م. شجاعی ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
با تشکر از زحمات شما. با توجه به مساحت واحدها آشپزخانه و سالن که مهم ترین جا در خانه است خیلی کوچک در نظر گرفته شده است و کف اتاق ها هم بهتر بود که شبیه سالن سنگ باشد نه موزاییک.
ف.ه ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
خدا كنه فاز 6و7 مثل فاز 4و5 موزاييك نباشه.و مشكلاتي كه فاز 4و5 داره نداشته باشه. باتشكر از زحمات شما كه به فكر مردميد.فقط شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به نظر من به فكر ماييد.
محمد علوی ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
به سلامتی... یه کم اسفند برای خودتان دود کنید.
nashenas ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
lotfan ax haye 2 khabe hara ham neshan dehid
بنده خدا!!!!! ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
خیلی کارتون زشته با این ساختمان های بی سلیقه و افتضاح!!! در روستا بهتر از این ها است به خدا!!!!!!!! حداقل در فازای بعدی چیلر استفاده کنید واتاق کولر را حذف وبه جای موزاییک از کفپوش مناسب استفاده کنید وکفپوش های حمام و دستشویی را حداقل متناسب با دیوار ها انتخاب کنیدنه زرد !!!! من به مهندسین پروژه پیشنهاد میکنم سری به نمایشگاه های ساختمانی بزنند تا با نمای داخلی سازه ها اشنا شوند!!! در اسانسور ها.نمای بیرونی فوق العاده قدیمی است!!! ( با تشکر )
مجید.ک ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
1.خیلی هم اش دهان سوزی هم نیست2.بزک نمیر بهار میاد کمبوزه خیار میاد
شیخی ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
مرسی دیدبان جان روحیه دادی فقط اگر مثلا اتاق ها را هم مشخص کرده بودید که هر کدام مال کدام تیپ هست بهتر بود یک چند تا عکس هم از محوطه بلوک ها بذارید اعضائ محترم بیشتر روحیه بگیرند
رستمی ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
دست گلتون درد نکنه حالا شدولی توی قراردادما نوشته بودند کابینت دارد پس کابینت چی شد
ا-پ ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
هشدار دوستانه !!!!! من از نزديك شاهد اينگونه واحد ها بودم . قيمت واقعي حداقل دو برابر قيمتي است كه دلال هااعلام ميكنند !!!!!
سید نرسی اخوت ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
من خودم رشتم معماری است واقعا نقشه ای خوبی داره و فضای پیرت ندارد خدا کنه فاز 6و7 هم همین طور باشد