اخبار>>اخبار عمومی
ساخت نگين سبز مجتمع بزرگ آبشار

ساخت پارک بزرگ مجتمع آبشار از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری شهرداری منطقه شش اصفهان آغاز شد. این پارک بزرگ به مساحت 15.5 هکتار در مجاورت بلوار بوستان، نگین سبز مجتمع بزرگ آبشار خواهد بود. بر اساس نقشه طراحی شده، این پارک دارای زمین های ورزشی چند منظوره جهت استفاده بانوان، کودکان و آقایان، زمین تنیس، پیست اسکیت، آب نما، باغ گلها، مجموعه فضاهای سبز، محلهای اسکان خانوادگی، نمازخانه ، پارکینگ و سرویس های بهداشتی خواهد بود.

naghsheh-park.jpg

در این پارک زیبا چهار آب نما طراحی شده است که دو آب نما در محل ورودی ها، هر کدام به مساحت 21 متر مربع و دو آب نمای بزرگ در مرکز پارک به مساحت 220 متر مربع قرار خواهند گرفت. سه زمین ورزشی چند منظوره نیز، هر کدام به مساحت 600 متر مربع ویژه بانوان، آقایان و کودکان پیش بینی شده است. یک زمین تنیس و پیست اسکیت به مساحت تقریبی 1500 متر مربع در این پارک بزرگ طراحی شده است که در حال اجرای مقدمات می باشد.

DSC_0035.jpg

باغ گلها به مساحت 4200 متر مربع از دیگر ویژگی های این فضای سر سبز و زیبا خواهد بود.

DSC_0040.jpg

به منظور رفاه شهروند در کنار این نگین سرسبز، 4 واحد پارکینگ به مساحت تقریبی 750 متر مربع در نظر گرفته شده است. در این پارک دو نمازخانه، یک ساختمان اداری و سرویس های بهداشتی نیز پیش بینی شده است. فضاهایی نیز جهت بازی کودکان و اسکان خانواده ها در مساحت تقریبی 3600 متر مربع طراحی شده است تا در محیطی زیبا و آرام اوقاتی مفرح برای خانواده ها فراهم گردد.

DSC_0043.jpg



DSC_0037.jpg

DSC_0041.jpg
اجرای پروژه ساخت پارک بزرگ مجتمع آبشار هم اکنون در مرحله اجرای خیابان ها، جدول کشی و سنگفرش معابر است و طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته در حال اجرا می باشد.  تا کنون 10000 متر طول از جداول پیاده روهای داخل و اطراف پارک و 1500 متر طول سنگ تیشه در محل پارک اجرا شده است. میزان خاکبرداری تا روی بستر پیاده روهای پارک تا کنون 6000 متر مکعب و حجم خاک ریزی تا روی بستر پیاده روها  10000 متر مکعب بوده است. 

۱۳۸۹/۱۰/۲۲
نظر شما درباره مطلب بالا

فرزاد ۱۳۹۰/۱/۱۷
مرسی به مهندسین فضای سبز
سام ۱۳۹۰/۱/۱۴
آقا دستتون درد نكنه.اگه تموم بشه چي ميشه!
آرمان معلمى ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
توروخداهركارىمىخوايدانجام بديدفقط زودبسازيدمىخوام عروسىكنم<خداقوت>
محمد.باقری ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
آفرین بر شما حیف که دیر شروع کردید اما کاشکی با برنامه ریزی و کارشناسی ومعماری روز کار انجام بگیرد
زهرافرزاد ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ايده و طرح پارك خوبه .ولي سرعت اجرا هم فاكتور مهميه.
ح-س ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
خیلی عالی میشه کی ساخته میشه این پارک بابا خسته شدیم انقدر خاک خوردیم
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۱/۴
خدا قوت ، ايشالله چيز خوبي در بياد
خانم رستمی ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
محوطه
شیخی ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
والا بلا آقای رستمی راست میگه (شما لطفا اول فضا سازی محوه دور بلوک ها را تمام کنید بعد پارک بسازید ما که نمیتونیم پا توی خاک بذاریم )
ا-پ ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
خدا قوت به جناب سر هنگ اقايي و همه دست اندر كاران ......
رستمی ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
شما لطفا اول فضا سازی محوه دور بلوک ها را تمام کنید بعد پارک بسازید ما که نمیتونیم پا توی خاک بذاریم
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
شما لطفا اول فضا سازی محوه دور بلوک ها را تمام کنید بعد پارک بسازید ما midoni age sorat bishtar beshe chi mishe که نمیتونیم پا توی خاک بذاریم merciiiiiii az in hame zahmaخدا قوت به جناب سر هنگ اقايي و همه دست اندر كاران ...... t eyvalllllllllllll.
نام و نام خانوادگی... ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
midoni age sorat bishtar beshe chi mishe
نیلی ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
خسته نباشید
nashenas ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
merciiiiiii az in hame zahmat eyvalllllllllllll.