اخبار>>اخبار عمومی
گفتگو با مدير عامل شرکت عمران آبشار

سرهنگ جعفر آقایی
مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا

بعد از فرمان مقام معظم رهبری برای تامین مسکن پرسنل هوانیروز وگذر از موانع ومشکلات پیش رو خوشبختانه شاهد به ثمر رسیدن پروژه بزرگ شهید کشوری هستیم.

امروز فاز6 این پروژه که روزگاری کسی باور به نتیجه رسیدن آن را هم نداشت به مرحله ی انتخاب واحد رسیده است.در این راه رهنمودهای فرمانده محترم ارتش همواره راهنما وراهگشای ما بوده است.

sdsd.jpg

ومن تقدیر خود را نثار ایشان می کنم که همواره همراه ما بوده اند.بنده هر چند ماه یکبار جهت ارائه گزارش پیشرفت پروژه به محضر ایشان ودیگر عزیزان می رسم که می دانم به دلیل پی گیری ها وفرمایشات امام خامنه ای است و می دانم که این گزارشات به سمع ونظر ایشان می رسد.همچنین تقدیر خود را تقدیم امیر مدیر عامل محترم بتاجا می کنم که پشتیبان ما در اجرای این پروژه بوده اندودر آخر از همه ی پرسنل و اعضای این پروژه کمال تشکر  را دارم و امیدوارم دعای خیر این عزیزان همینطور که تا به حال یاری بخش ما ودیگر همکاران شرکت بوده باشد.
به واقع ما تاثیر این دعای خیر را همواره احساس کرده ایم وهمین دعاها بوده است که انگیزه ادامه کار ما شده است.
در خصوص انتخاب واحد فاز6 مجتمع بزرگ آبشار در این زمان بایستی عرض کنم که دلایل متعددی داشت، اول اینکه پرسنل واعضا، آن احساس مالکیتی که بایستی نسبت به این پروژه می داشتند را ندارند متاسفانه برخی از پرسنل امتیاز خود را فروخته اند و برخی از افراد سودجونیز در این بین با خرید امتیازها به قیمت های پایین سودی که باید نصیب اعضا شود را به جیب خودشان سرازیر کردند.برای حفظ امتیاز اعضا وایجاد احساس مالکیت در این پروژه اقدام به انتخاب واحد کردیم.
زمانی که قراردادها به صورت امتیاز بوداعضا این مالکیت را که باید نسبت به یک واحد مسکونی داشته باشند را نداشته ولی با انجام انتخاب واحد هم از وضعیت واحد مسکونی خود آگاه می شوند وهم احساس مالکیت پیدا خواهند کرد
مورد دیگر ارتباطی بود که با اجرای انتخاب واحد بین شرکت عمران آبشار واعضا ایجاد می شد با اجرای طرح انتخاب واحد بسیاری از اعضا ارتباط نزدیک تری را با شرکت ایجاد کردند واین باعث شد تا نظرات اعضا در اجرای برنامه های شرکت اعمال شود و هم اینکه اعضا از نزدیک پیشرفت پروژه را مشاهده کنند.
پس از 4 سال پیگیری های شرکت از سال 84تا88 که منجر به اجرای بلوک های فاز 6 شد اعضا از وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه آگاهی کافی نداشتند ولی خوشبختانه با اجرای انتخاب واحد اعضا آگاهی کافی از وضعیت پروژه به دست خواهند آورد.
این ارتباط نیز باعث شده تا نظرات اعضا نیز در اجرای کیفیت بهتر نازک کاری فاز 6 دخیل شود.
یکی دیگر از دلایل انجام انتخاب واحد در این زمان و به شکل اینترنتی اجرای عدالت بوده است.
برای اینکه بتوانیم نزدیک به 4000عضو را در یک زمان مشخص انتخاب واحد کنیم با توجه به پراکندگی اعضا در شهرهای مختلف کشور بهترین راه اجرای انتخاب واحد به صورت اینترنتی بود
با توجه به شرایط اقتصادی وتحولات بوجود آمده در پروژه شهید کشوری بویژه در بخش کلان شهری مجتمع از قبیل احداث دانشگاه آزاد اسلامی و دانش پژوهان، همچنین بیمارستان الهیه و مجموعه شهرک سلامت و احداث سالن های بین المللی (سالن اجلاس) در کنار مجتمع بزرگ آبشار و احداث یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی خاورمیانه در این مجتمع بایستی مالکیت اعضا از یک امتیاز به شکل یک واحد مسکونی در می آمد.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد کیفیت ساخت پروژه های فاز6 است. در اجرای پروژه های قبلی مجتمع سلیقه ی حاکم منجر به طراحی واحد های فاز4و5شد.

F27.jpg

در اجرای فاز 6 با استفاده از طراحی های به مراتب زیباتر، کار اجرا را شروع کردیم.به منظور جلوگیری از کاهش کیفیت وآنکه هزینه ها نتواند سد راه کیفیت شود با پی گیری های لازم در حال احداث کارخانجات تولید در وپنجره های UPVC شیشه های دو جداره، نماهای آلومینیومی و تولید دیوارهای پیش ساخته هستیم.این کار باعث افزایش کیفیت و سرعت اجرا خواهد شد بطوری که امیدواریم بتوانیم تا یکسال آینده واگذاری واحد های مسکونی فاز 6 را آغاز کنیم.
بزودی در سایت شرکت امکانی فراهم خواهد شد تا اعضا بتوانند امکان انتخاب در جهت اجرای ظریف کاری واحدها را حتی بیش از حد مطلوبی که شرکت در نظر گرفته است داشته باشند.
به عنوان مثال بتوانند برای انتخاب شیرآلات، کاغذ دیواری،نوع کف پوش و...با پرداخت مابه ازای آن مشخصات  واحدخود راانتخاب نمایند.
در پروژه فاز6 مجتع آبشار علت قرار گیری بلوک هایی با پیشرفت فیزیکی کمتر این است که حقوق اعضا حفظ شود.
شاید اعضا تمایل داشته باشند واحد هایی را در بلوک هایی با موقعیت بهتر بر اساس سلیقه ی خودانتخاب نمایندکه هنوز پیشرفت زیادی نداشته است وقصد سرمایه گذاری بلند مدتی را د اشته باشند به این دلیل این بلوک ها در انتخاب واحد قرار داده شده تا اعضا بتوانند با دستی باز انتخاب خود را انجام دهند.
نوع طراحی پروژه به گونه ای است که بلوک ها از نظر سایه اندازی،نسبت تراکم،دید وجهت جغرافیایی بسیار مناسب است.طراحی ها به گونه ای است که تمامی واحدها حتی واحدهای شمالی نور کافی در یافت می کنند.برخی بلوک ها دارای نورگیر مرکزی هستند تا نور کافی به تمام اتاق خواب ها وواحدهای مسکونی برسد.بنابراین در انتخاب واحد خود ضمن توجه به این موارد در نظر داشته باشند که واحدها دارای کیفیت مطلوب خواهند بود.
در خصوص راهنمایی ودریافت مشاوره شرکت به اندازه مناسب اطلاع رسانی کرده است و تمامی پرسنل شرکت نیز آماده هستند تا راهنمایی های لازم را به اعضا بدهند.البته سامانه انتخاب واحد براساس الویت اعضا بهترین پیشنهادها را ارائه خواهد کرد واعضا می توانند با انتخاب آنها بهترین واحدها را انتخاب نمایند.البته منظور بنده این است که اعضا تنها به این پیشنهادها اکتفانکنند بلکه خوشحال می شویم که خودشان بر اساس سلیقه خودشان اقدام به انتخاب واحد کنند.
انشاءالله که با دعای خیر این عزیزان این مهم به خوبی به سرانجام برسد.
در مورد فاز7 پروژه شهید کشوری هم باید این نکته را عرض کنم که انشاءالله در چند ماه آینده انتخاب واحد آن ها هم انجام خواهد شد.
بلوک های فاز 7 هم اکنون در حال اجرای فنداسیون هستند ومراحل اداری را طی می کنند که با سرعت خوبی که دارند بزودی نتیجه آن ها هم به سمع و نظر اعضا خواهد رسید.
وبه عنوان آخرین نکته عرض کنم که در فاز6به تعداد تمامی اعضا واحدهای مسکونی با کیفیت مطلوب وپیشرفت مناسب وجود دارد اعضا ضمن در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی وزمان تحویل واحدها سلیقه شخصی خودشان وآینده را در نظر بگیرند.شرکت متعهد است که طبق قرارداد، اجرای پروژه هارا به اتمام برساند وتحویل اعضا بدهد.
۱۳۹۰/۱۰/۱۲
نظر شما درباره مطلب بالا

عضو فاز 5 ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
با سلام خواهشمند است زمان تحويل واحد هايي كه در جلسه ابان ماه مدير عامل محترم دستور وصل انشعابات ان را دادند (e10,11,13,25-32) اعلام نماييد تا اعضا حداقل تكليف خود را جهت تمديد قرارداد اجاره منازلي كه در ان هم اكنون سكونت دارند بدانند .ايا تا تابستان تحويل ميدهيد؟
دذئ ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
شمايي كه اونجا نشستي لطف كن همه متنها را بگزار نه اونايي كه به نفع خودتونه
يه فاز چهاري ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
مرد باشين سانسور نكنيد حتما بايد ازتون تعريف كرد واقعا كه بي جنبه ايد
يه فاز چهاري ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
مرد باشين سانسور نكنيد حتما بايد ازتون تعريف كرد واقعا كه بي جنبه ايد
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
سلام و خسته نباشید محوطه سازی و فضای سبز کل مجموعه را به نظر می رسد فراموش نموده اید. اگر از الان هم جهت این دو مورد و به خصوص در محوطه فازهای قبلی اقدام کنید باز هم دیر شده. فضای پر از گردو خاک و خشک پروژه ادم را دچار افسردگی می کند.
سام ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
با سلام من يكي از اعضاء فاز 5 هستم (e29)اولا با يد بگم از پيشرفت پروژه راضي نيستم ولي يه نكته در مورد كارمندان شركت عمران آبشار هست كه همه چيز و تحت تاثير قرار ميده اونم برخورد خوب و همراه با احترامه.واقعا همه خسته نباشيد فقط تورو خدا e29 رو زودتر تموم كنيد خسته شديم از بس كرايه خونه داديم!
عباس ميرزايي ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
با سلام و تشكر از زحمات شما مسئولين دلسوز بنده 10 سال پيش ثبت نام كرده بودم و نا اميد بودم اما امروز خيلي خوشحالم كه خداوند شما را كمك كرد كه اين كار بزرگ به نتيجه برسد.با آرزوي توفيق بيشتر.
دنیا و اخرت ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
با عرض درود و خسته نباشید امیدوارم که هیچگونه پارتی بازی نشه چرا که ما هم که از صاحبان اصلی خریده ایم با امید به اینکه روزی صاحب خانه میشویم تمامی طلا و ....را فروخته ایم تا اینجا راخریده ایم و سالهاست منتظر چنین روزی بوده ایم موقع انتخاب واحد خداوند شاهد شما مسئولین می باشد امیدوارم (برای دنیا اخرت خود را بر باد ندهید) در اخر از زحمات شما مسئولین سپاسگذارم خداوند اجرتان بدهد.
صدرا ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
وجود چنين مدير عامل ارزشي و مومن ياد و خاطره بزرگ مرداني همچون كشوري و بابايي را زنده نگه ميدارد. اميدوارم آنچنان كه شبانه روز پيگير اجراي اين پروژه هستيد ثواب اخروي و هم رديف شهداي جان بركف اين آب و خاك نصيب شما و كليه همكاران محترمتان گردد. اجركم عندا...
محسن عابدی فرهنگی عضو فاز شش ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
عرض سلام وادب حدمت مسئولین و کارکنان شرکت عمران ابشار وخصوصا عزیزان روابط عمومی که چنین سایت خوبی را مدیریت می کنند و همه کاربران و اعضا محترم فاز شش صادقانه بگویم که زبان گله وانتقاد ماها تقریبا قویتر است از زبان تشکر وقدردانی اما اجازه می خواهم که بگویم من خویش وقومی با کسی ندارم تنها یک بار این جناب سرهنگ اقایی عزیز متواضع وبا اخلاق را دیده ام و همان یک بار بدون هیچ تشریفاتی اجازه ملاقات و صحبت و درد دل خصوصی را به من دادند (هر چند به آن نتایجی که می خواستم دست نیافتم ) در شرایطی که نه کسی را می شناختم ونه سروزبانش را داشتم ونه اصلا می دانستم چه کار باید کرد. نزدیک به 27 سال در اموزش وپرورش خدمت کرده ام ناامید از آموزش و پرورش سر از آبشار سوم دراوردم بعد از 27سال خدمت این اولین باری است که یک مسئول دست اندرکار ساخت مسکن که بی ادعا بی چشمداشت و پرتلاش و با جنب وجوش می بینم که اینگونه به مردم خدمت رسانی می کند. هر چند سرعت مناسبی را در ساخت فاز شش نمی بینم اما به نظر من جناب سرهنگ آقایی از معدود افرادی است که در گوشه ای از این مملکت بی سروصدا و تکبر و بدون هرگونه تبلغات دروغین و با محدودیت های پولی که ما اعضا برایش فراهم می سازیم به بهترین نحو در حال خدمت رسانی است . من به همه ارتشیان تبریک می گویم که چنین نیروهای مخلص و توانمندی را دارند همین سایت شرکت عمران را ببینید انوقت می توان به عمق مدیریت عالی این شرکت پی برد. چندین ماه است که من اول از همه به این سایت سر می زنم . ارزومند سلامتی جناب سرهنگ آقای و همه کار کنان شرکت عمران آبشار و تک تک اعضا خانواده شان با تشکر محسن عابدی
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
شمایی که اونجا نشستی لطف کن همه متنها را بگزار نه اونایی که به نفع خودتونه
سرهنگ خلبان محمد صادق رجايي ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
با سلام وسپاس فراوان و تشكر از جناب سرهنگ آقايي وتمام دست اندركاران.
زیاده خواه ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
باسلام وخسته نباشید و خدا قوت یک پیشنهاددارم ولی میدانم کاربسیاروقت گیریست اما اگرامکان داشته باشد نمای سه بعدی واحدها رادرسایت قراردهید بسیار عالی میشد و نظیرندارد . باتشکر صمیمانه از همه دست اندرکاران
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
سلام .خسته نباشید وتشکر.هرچی ازخدامی خواهیدبه شماها بدهد.فریبرزخانجانی
مسعودی ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
واقعا سپاسگزارم.خسته نباشین
عضو فاز 4 ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اقا .!!.مدير عامل فاز 4 چرا مصاحبه نميكند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايشان فقط فاز 6 را مطرح كرده ؟؟؟!!!
نام ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
باسلام صرفا جهت یاد آوری است والبته ازبدیهیات است طبیعی است واحدهای پیشنهای دربسته های پنجاه تایی بایدمتناسب باوجوه پرداختی برابر قراردادهای منعقده اعضاباشد یعنی کسی که نزدیک به دو سوم قرارداد نازک کاری راپرداخت نموده باید درانتخاب واحدهایی قرار گیرد که از نظرنازک کاری در مرحله پیشرفته باشد. باتشکر