>>اخبار عمومی
شهردار منطقه 6 اعلام کرد

n00041454-r-b-012.jpg

فضل الله محلوجی با بیان مطلب فوق گفت: خیابان سردار شهید لاوی به طول 400 متر احداث شده که این خیابان و زیر گذر امام سجاد (ع) نقش مهمی در روان سازی ترافیک و صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی دارد. وی با اشاره به اجرای دیگر پروژه های مهم عمرانی در منطقه 6 افزود: احداث میدان شهید قوچانی، احداث ادامه بزرگراه شهید همت، تکمیل خیابان سازی خیابان شهید آوینی، تعریض خیابان شهید خلیلی، تکمیل و بهره برداری از پارکینگ شهید نیکبخت، احداث ادامه خیابان شهید روح الامین از جمله پروژه های در حال اجرای این منطقه است. شهردار منطقه 6 اصفهان با تاکید بر این که زیر گذر امام سجاد (ع) با هزینه 8 میلیارد تومان در حال اجرا است، تصریح کرد: این پروژه به طول 1100 متر و 5 دهنه پل غیر هم سطح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. محلوجی با بیان این که احداث ادامه بزرگراه شهید همت به طول 1650 متر از دیگر طرح های این منطقه است، خاطر نشان کرد: ادامه بزرگراه شهید همت با هزینه 24 میلیارد تومان به مدت 9 ماه احداث می گردد. وی به تکمیل فاز اول بزرگراه شهید روح الامین اشاره کرد و ادامه داد: احداث ادامه بزرگراه شهید روح الامین از امامزاده ردان تا پل اشکاوند به طول 400 متر با هزینه 425 میلیون تومان نیز در دست اجرا است. شهردار منطقه 6 اصفهان با تاکید بر احداث بزرگترین میدان شهر اظهار داشت: میدان قوچانی با مساحت 16 هکتار بزرگترین میدان شهر خواهد شد. محلوجی هزینه اجرای این طرح را یک میلیارد و یکصد میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این میدان در مساحت 10 هکتار و خیابان ها و فضای سبز اطراف نیز در فضای 6 هکتاری احداث می شود.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه تکمیل و ساماندهی خیابان شهید آوینی حد فاصل خیابان آبشار تا میدان شهید قوچانی نیز به طول 1700 متر و هزینه 700 میلیون تومان درحال اجراست.

۱۳۹۰/۷/۵
نظر شما درباره مطلب بالا

 
ساکن در مجتمع آبشار ۱۳۹۰/۸/۱۸
ضمن سپاس و قدردانی ؛ با توجه به مشکلات ترافیکی ایجاد شده در ساخت میدان شهید قوچانی , تقاضا مندیم کار در این پروزه بصورت شبانه روزی انجام شود تا از تلفات و صدمات همشهریان حتی المکان کاسته شود .در در ضمن مدت زمان تا تا پایان کار بصورت بیلبردهایی اطلاع رسانی شود.با تشکر
ساکن در مجتمع آبشار ۱۳۹۰/۸/۱۸
خواهشمند است هر چه سریعتر نسبت به نصب و راه اندازی چراغ در بلوار ورودی شهید کشوری (از سمت بزرگراه شهید کشوری ) اقدام نمایید . با تشکر
ساکنین شهرک شهید کشوری ۱۳۹۰/۷/۱۵
تورا به خدا این اسفالت جاده ابشار حد فاصل شهر بازی تا میدان قوچانی را درست کنید
کورش شیرانی ۱۳۹۰/۷/۱۲
با سپاس و قدر دانی از زحمات و خدمات شهرداری اصفهان که در سطح کشور بی مانند است و حتی تهران نیز با آنهمه بودجه و توجه مسئولین،در زمینه زیباسازی و فضای سبز حتی در مناطق مرکزی شهر، از اصفهان عقب تر می باشد و این نیست مگر به کوشش کارکنان و مدیران شهرداری اصفهان.