>>اخبار عمومی
شهردار اصفهان : ساخت مرکز همايش هاي بين المللي به کمک دولت نيازي ندارد.

ساخت مرکز همایش های بین المللی به کمک دولت نیازی ندارد
مرکز همایش های بین المللی چه با کمک دولت و چه بدون مساعدت آن ساخته می شود ،چرا که ساخت چنین مجموعه ای در شهر گنبد های فیروزه ای و پاییتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به نفع کشور است .
دکتر سید مرتضی  سقاییان نژاد،شهردار اصفهان این مطلب را گفت و افزود با توجه به مرکزیت اصفهان در کشور،همچنین جاذبه های تاریخی فرهنگی این کلانشهر و اینکه پاییتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است،ساخت مرکز همایشهای بین المللی در اصفهان اجتناب ناپذیر است .
وی گفت :اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در اصفهان برگزار بشود یا نشود ،طرح مرکز همایشهای بین المللی در اصفهان با تمام قوت اجرا می شود و نباید هیچ خللی در روند ساخت آن در این کلانشهر ایجاد شود.

وی اضافه کرد :با ساخت مرکز همایشهای بین المللی در اصفهان ظرفیتهایی همانند گردشگری،اقتصاد،فرودگاه و راه های مواصلاتی با بهبود زیر ساخت ها در این شهر تاریخی گسترش و توسعه می یابد.
سقاییان نژاد گفت : دولت 100 میلیارد تومان از ردیف بودجه های ملی در سال جاری را به ساخت مرکز همایش های بین المللی اصفهان اختصاص داده است.
شهردار اصفهان افزود : سرنوشت ساخت مرکز همایش های  بین المللی همانند به تعویق افتادن طرح های مترو و نقش جهان نیست بلکه این مجموعه با محوریت شهرداری اصفهان ساخته می شود .این طرح با کمک های دولتی سریعتر و در زمان کمتری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.



 

۱۳۹۱/۲/۹
نظر شما درباره مطلب بالا

پورغلام ۱۳۹۱/۳/۳۰
درود خدا بر زحمات اين شهردار محترم ان شاالله خداوند اجرشان دهد
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۱/۳/۶
ارتباط اعضا با مديران و جناب سرهنگ آقايي كم شده لطفا جلسات مشترك برگزار كنيد
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۱/۲/۲۸
با توجه به بحث دو روز گذشته مجلس لطفا اظهار نظر كنيد بل اخره اين مجموعه اصفهان هست يا نيست
h ۱۳۹۱/۲/۲۲
سلام با تشكر وقدرداني در خصوص وام وواگذاري فاز 6 برايم خربر دهيد تا دغدغه خاطر نشود
حسين ۱۳۹۱/۲/۱۹
سلام به تمام عزيزان عكسهاي جديد فاز 6 اتمام سفت كاري بلوك ها با رنگ سال 91 پر رنگ بگذاريد متشكرم
شهرونداصفهاني ۱۳۹۱/۲/۱۳
خدا قوت آقاي سقاييان نژاد. باعث افتخار است كه اصفهان چنين شهرداري دارد،از دست ما كه كاري بر نمي آيد اما تا بتوانيم ازخداي منان براي شما آرزوي موفقيت و سلامتي داريم،موفق و سربلند باشيد
كريمي ۱۳۹۱/۲/۱۳
درود بر دكتر سقاييان افتخار اصفهان و اصفهاني
يكي از اعضاء ۱۳۹۱/۲/۱۱
الحق كه اصفهان به وجود چنين شهردار قابلي افتخار مي كند . از تلاش و زحمات ايشان كمال تشكر را دارم.
سيفي ۱۳۹۱/۲/۱۰
آفرين بر اين اراده و تصميم مدبرانه .هركس بايد دست به زانوي خودش بگيره ويا علي بگه آقاي شهردار خواهشمند است اجازه ندهيد به آثار باستاني اصفهان مثل مترو .نقش جهان سالن همايش نيز اضافه شود
عضو فاز6-بلوكv3 ۱۳۹۱/۲/۱۰
1 كم به خونه دار شدن وتحويل به موقع خونه هابه اعضا تمركز كنيد بخدا بيشتر ثواب داره (البته سالن اجلاس هم خيلي خوبه ولي خونه دار شدن واجب تره) ياعلي مدد
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۱/۲/۱۰
ورزيدگي در كار واعتماد به خويشتن وكار و احساس مسوليت باعث قدرت در گفتار ميشود . جاي افتخار و غرور وشادي است .نه به خاطر خودمان و يا واحد مسكوني .بلكه به خاطر اينكه درايت در كار ديده ميشود.
h ۱۳۹۱/۲/۱۰
سلام آفرين به شهردار محترم وزحمتكش اصفهان مسلما" اين چنين تصميم هاي قاطعانه و هوشمندانه باعث آبادي يك جامعه خواهد شد والبته اميدواريم ساخت اجلاس سران هرچه زودتر به اتمام برسد وشاهد آباد وزيبا شدن اين شهرك نيز باشيم
مهرجو ۱۳۹۱/۲/۹
اميدواريم كه اين امر در روند تكميلي پروزه فاز 5 شهيد كشوري وتحويل به موقع و قابل سكونت بودن بلوك E8 تاثير داشته باشد